Alle beboere,
Forhåpentligvis har implementeringen gått smertefritt, og at alt virker slik intensjonen er. Det er viktig å fremheve at INGEN beboere skal få NOEN ekstra-/dobbeltkostnader ifm med leverandørskifte.
Enkelte har opplevd at Canal Digital krever bruddgebyr, ifm med oppsigelsen. Dette medfører ikke riktighet. Mail fra Canal Digital;
“Det medfører riktighet at alle avtaler på alle beboere automatisk blir sagt opp ved lagets oppsigelse. Vi ser bort fra bindingstid på enkeltavtaler ved fellesoppsigelse. Gebyr på brutt binding skal derfor ikke betales”
Med vennlig hilsen
Canal Digital Kabel-TV AS
Åge Sæther
Kundebehandler
Videre har flere forhåndsbetalt tjenester utover 1.5.204, dette vil i sin helhet krediteres den konto innbetalingen ble effektivisert fra. Skjer ikke dette automatisk, kontakt Canal Digital Direkte.
For de som nylig har kjøpt/betalt HDPVR fra Canal Digital, skal det heller ikke her påfalle noen ekstra-/dobbeltkostnader. Mail fra Get; ”
De beboere som har kjøpt seg nyere HDPVR dekodere(siste 24 mnd) fra Canal Digital vil også kunne bli godtgjort med en verdisjekk på Get bredbåndstjenester verdt 1500 kroner, de beholder selv eiendomsretten til dekoderen og kan evt selge denne på finn.no. På denne måten vil ingen føle at de har tapt større verdier i forhold til investeringer de har gjort.
Dette skulle jo egentlig ha blitt registret ved utleveringen av dekoderne, men om noe ikke skulle ha gjort det, sender de bare en mail til; kristian.orum@get.no
Mvh Tommy Pedersen, GET”
For Styret
Terje Meisingseth